Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
“Sesungguhnya perjuangan itu tidak mengenal erti penat & lelah. Demi Islam tercinta, ia perlu diteruskan. Semoga usaha untuk menyampaikan risalah Islam ini diterima Allah sebagai salah satu amal jariah semasa menghadap-Nya pada suatu hari yang pasti akan tiba..”
blog's design by faizassyirazi. Powered by Blogger.

Wednesday 19 May 2010

Respon Pemboikotan FB Esok

Tidak sampai 10 minit penulis mengantar pesanan kepada sahabat2 di facebook berkaitan hari pemboikotan FB sempena membantah Group Melukis Karikatur Nabi SAW, profile FB penulis diserang oleh virus al-malaun. Penulis tidak bertanggungjawab di atas penyebaran gambar @ video yang xsepatutnya di profile sahabat2. Jika ada, sila deletekan serta merta dibimbangi akan merebak kepada sahabat2 lain dan imej anda boleh tercemar..

2 comments:

  1. Assalamualaikum...

    ana kat sini awal sejam... ana dah start... =)

    ReplyDelete
  2. Waa'alaikum salam..

    bagus la begitu. namun ana agak terkilan dgn sebahagian sahabat2 yg enggan bersama2 dgn Muslim lain utk mamboikot FB hari ini.(mungkin ada tanaman yg perlu mereka tuai, atau haiwan yang perlu diberi makan).

    Jika diuji hanya sekadar 24jam utk xmengusik FB masih xsanggup, jadi sejauh mana pengorbanan kita dgn hal2 yang melibatkan isu umat Islam yg lain.sama2 muhasabah.

    ReplyDelete

Kata-kata melambangkan akhlak dan peribadi kita...
Justeru, berhikmahlah dalam melaksanakannya (^ ^,)